Ćwiczenia - Algorytmika i Modelowanie

Ćwiczenia >> Algorytmika i Modelowanie >> Ćwiczenie 155                           << Powrót


<< Poprzednie                                                                                                  Następne >>

Baltie - proste animacje

Ćwiczenie 155



1. Uruchom program Baltie w trybie Programowanie i otwórz program Dom_u.bpr.   Pomoc - [77]

2. Skopiuj do folderu Nazwisko_dom pliki 0603.jpg oraz Pasikonik.wav.   Pomoc - [78]

3. Przeczytaj w pomocy, jakie wymiary podane w pikselach i polach ma scena i zapisz je lub zapamiętaj.   Pomoc - [84]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

4. Zmodyfikuj program Dom_u.bpr tak, aby:   Pomoc - [78.1]

    a) jako tło do twojego domu pojawił się plik 0603.bmp;

    b) Baltie został przeniesiony do obszaru sceny o współrzędnych X = 6, Y = 3 i w tym miejscu wybudował dom;

    c) nad lasem pojawiło się słoneczko;

    d) w tle słychać było cykanie pasikonika.

5. Zapisz w pliku Nazwisko_155.bpr dokonane zmiany, których efekt powinien być taki jak na rysunku.

6. W pliku tekstowym umieść zrzut ekranowy zmodyfikowanego programu oraz efektu jego działania.

7. Plik tekstowy zapisz pod nazwą Nazwisko_155 w folderze Moje dokumenty lub w miejscu wskazanym przez nauczyciela.



Pomoc

77. Tryby pracy programu

78. Jak napisać program?

78.1. Zapisywanie programu

84. Proste animacje



SmodCMS | BazaWiedzy.pl | Krasnal Serv | Wydawnictwo Szkolne PWN | Encyklopedia PWN |              | Malvina | Słownik | Strona główna |