Ćwiczenia - Algorytmika i Modelowanie
Ćwiczenia >> Algorytmika i Modelowanie >> Ćwiczenie 156 << Powrót
<< Poprzednie Następne >>
Baltie - proste animacje, czas twania animacji
Ćwiczenie 156
1. Otwórz program Baltie w trybie Programowanie. Pomoc - [77]
2. Przepisz następujący program i uruchom go. Pomoc - [78]
3. Zmodyfikuj program tak, aby: Pomoc - [84]
-
grzyb zwiększył i zmniejszył swoje wymiary trzykrotnie;
-
czas trwania animacji wynosił 500 milisekund.
4. Zapisz program pod nazwą Nazwisko_156.bpr. Pomoc - [78.1]
5. W pliku tekstowym umieść zrzuty ekranowe zmodyfikowanego programu oraz efektu jego działania.
6. Plik tekstowy zapisz pod nazwą Nazwisko_156 w folderze Moje dokumenty lub w miejscu wskazanym przez nauczyciela.
Pomoc
77. Tryby pracy programu
78. Jak napisać program?
78.1. Zapisywanie programu
84. Proste animacje