Ćwiczenia - Algorytmika i Modelowanie
Ćwiczenia >> Algorytmika i Modelowanie
Ćwiczenie 133. - Cechy algorytmuĆwiczenie 134. - Co to jest algorytm
Ćwiczenie 135. - Rozpoznawanie sytuacji algorytmicznych
Ćwiczenie 136. - Przykłady sytuacji algorytmicznych i niealgorytmicznych
Ćwiczenie 137. - Sposoby przedstawiania algorytmów - lista kroków
Ćwiczenie 138. - Graficzne przedstawienie algorytmu
Ćwiczenie 139. - Schemat blokowy algorytmu
Ćwiczenie 140. - Zapisywanie algorytmu - lista kroków i schemat blokowy
Ćwiczenie 141. - Zapisywanie algorytmu - schemat blokowy
Ćwiczenie 142. - Rekurencja - trójkąt Sierpińskiego
Ćwiczenie 143. - Rekurencja - dywan Sierpińskiego
Ćwiczenie 144. - Fraktale
Ćwiczenie 145. - Baltie - rozpoczęcie pracy z programem
Ćwiczenie 146. - Baltie - tryby pracy
Ćwiczenie 147. - Baltie - wczytywanie i uruchomienie gotowego programu
Ćwiczenie 148. - Baltie - gra - "Pierwiaski chemiczne"
Ćwiczenie 149. - Baltie - modelowanie wzorów strukturalych pierwiastów chemicznych
Ćwiczenie 150. - Baltie - modyfikowanie gotowego programu
Ćwiczenie 151. - Baltie - modyfikowanie gotowego programu, zapisywanie programu
Ćwiczenie 152. - Modyfikowanie programów - rozwiązanie złożonych problemów
Ćwiczenie 153. - Baltie - budowania osiedla domków
Ćwiczenie 154. - Baltie - współrzędne ekranu
Ćwiczenie 155. - Baltie - proste animacje
Ćwiczenie 156. - Baltie - proste animacje, czas twania animacji
Ćwiczenie 157. - Baltie - modyfikowanie animacji
Ćwiczenie 158. - Cechy modelowania i symulacji
Ćwiczenie 159. - Opis modelu komputerowego
Ćwiczenie 160. - Interakcje
Ćwiczenie 161. - Symulacje komputerowe
Ćwiczenie 162. - Modelowanie w arkuszu kalkulacyjnym
Ćwiczenie 163. - Modelowanie - "Jedzie piciąg...."
Ćwiczenie 164. - Modelowanie - optyka