Ćwiczenia - Algorytmika i Modelowanie

Ćwiczenia >> Algorytmika i Modelowanie

Ćwiczenie 133. - Cechy algorytmu

Ćwiczenie 134. - Co to jest algorytm

Ćwiczenie 135. - Rozpoznawanie sytuacji algorytmicznych

Ćwiczenie 136. - Przykłady sytuacji algorytmicznych i niealgorytmicznych

Ćwiczenie 137. - Sposoby przedstawiania algorytmów - lista kroków

Ćwiczenie 138. - Graficzne przedstawienie algorytmu

Ćwiczenie 139. - Schemat blokowy algorytmu

Ćwiczenie 140. - Zapisywanie algorytmu - lista kroków i schemat blokowy

Ćwiczenie 141. - Zapisywanie algorytmu - schemat blokowy

Ćwiczenie 142. - Rekurencja - trójkąt Sierpińskiego

Ćwiczenie 143. - Rekurencja - dywan Sierpińskiego

Ćwiczenie 144. - Fraktale

Ćwiczenie 145. - Baltie - rozpoczęcie pracy z programem

Ćwiczenie 146. - Baltie - tryby pracy

Ćwiczenie 147. - Baltie - wczytywanie i uruchomienie gotowego programu

Ćwiczenie 148. - Baltie - gra - "Pierwiaski chemiczne"

Ćwiczenie 149. - Baltie - modelowanie wzorów strukturalych pierwiastów chemicznych

Ćwiczenie 150. - Baltie - modyfikowanie gotowego programu

Ćwiczenie 151. - Baltie - modyfikowanie gotowego programu, zapisywanie programu

Ćwiczenie 152. - Modyfikowanie programów - rozwiązanie złożonych problemów

Ćwiczenie 153. - Baltie - budowania osiedla domków

Ćwiczenie 154. - Baltie - współrzędne ekranu

Ćwiczenie 155. - Baltie - proste animacje

Ćwiczenie 156. - Baltie - proste animacje, czas twania animacji

Ćwiczenie 157. - Baltie - modyfikowanie animacji

Ćwiczenie 158. - Cechy modelowania i symulacji

Ćwiczenie 159. - Opis modelu komputerowego

Ćwiczenie 160. - Interakcje

Ćwiczenie 161. - Symulacje komputerowe

Ćwiczenie 162. - Modelowanie w arkuszu kalkulacyjnym

Ćwiczenie 163. - Modelowanie - "Jedzie piciąg...."

Ćwiczenie 164. - Modelowanie - optyka



SmodCMS | BazaWiedzy.pl | Krasnal Serv | Wydawnictwo Szkolne PWN | Encyklopedia PWN |              | Malvina | Słownik | Strona główna |