Ćwiczenia - Algorytmika i Modelowanie

Ćwiczenia >> Algorytmika i Modelowanie >> Ćwiczenie 148                           << Powrót


<< Poprzednie                                                                                                  Następne >>

Baltie - gra "Pierwiaski chemiczne"

Ćwiczenie 148



1. Uruchom program Baltie i przejdź do trybu Czarowanie.   Pomoc - [77]

2. Wykorzystując przedmioty z Banku nr 5, zagraj z kolegą lub koleżanką w następującą grę:   Pomoc - [78]


alkohol metylowy CH3OH alkohol etylowy C2H5OH






gliceryna C3H5OH octan etylu CH3COOC2H5






tlenek azotu (III) N2O3 metan CH4






etan C2H6 propan C3H8






eten C2H4 propen C3H6






butan C4H10 pentan C5H12









Pomoc

77. Tryby pracy programu

78. Jak napisać program?



SmodCMS | BazaWiedzy.pl | Krasnal Serv | Wydawnictwo Szkolne PWN | Encyklopedia PWN |              | Malvina | Słownik | Strona główna |