Pomoc - Arkusz kalkulacyjny
Spis paragrafów >> Arkusze zeszytu << Powrót
<< Poprzedni Następny >>
62.1. Arkusze zeszytu
W nowo otwartym oknie zeszytu, znajdują się standardowo trzy arkusze nazwane Arkusz1, Arkusz2 i Arkusz3. Umożliwiają one segregowanie danych wprowadzonych do zeszytu i zapisanych w jednym pliku. Możemy na przykład w jednym arkuszu wpisać wszystkie potrzebne do obliczeń dane, a w innym zrobić do nich wykres lub w każdym z arkuszy wykonać różne obliczenia na danych.
Jeżeli chcemy zmienić nazwę arkusza, usunąć go, zmienić kolorowe podkreślenie lub dodać nowy arkusz, wystarczy ustawić kursor myszy na odpowiedniej zakładce i z menu podręcznego wybrać potrzebną nam opcję.
Uwaga. Kolorowe podkreślenie nazwy danej zakładki możemy nadać tylko w programie Excel.
- Arkusze zeszytu >>
Microsoft Office 2007
W nowo otwartym oknie arkusza znajdują się standardowo trzy zakładki nazwane Arkusz1, Arkusz2 i Arkusz3. Umożliwiają segregowanie danych wprowadzonych do arkusza i zapisanych w jednym pliku. Możemy na przykład na jednej zakładce wpisać wszystkie potrzebne do obliczeń dane, a na innej zrobić do tych danych wykres.
Jeżeli chcemy zmienić nazwę zakładki, usunąć ją, nadać jej kolorowe podkreślenie lub dodać nową, wystarczy ustawić kursor myszy na odpowiedniej zakładce i z menu podręcznego wybrać potrzebną nam opcję.
Uwaga. Dla wybranej zakładki możemy dodać kolorowe podkreślenie nazwy.
<< Powrót [Do góry]